Новини и събития

5-ТЕ СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА НА PIERRE FABRE ORAL CARE - БЪЛГАРИЯ ПО ВРЕМЕ НА И СЛЕД COVID-19

Pierre Fabre Oral Care е европейски лидер в оралната хигиена и грижа.

Асортиментът от продукти е предназначен да задоволи всички потребности, както на потребителите, така и на лекарите по дентална медицина. Филиалът в България е основан през 2008г., с присъствие на продукти на българския пазар от 1996 г. Марките на Pierre Fabre Oral Care на българския пазар са ELUDRIL и ELGYDIUM.

Във връзка с предизвикателствата по отношение на промяна на потребителските навици,породени от COVID-19, компанията разработи стратегия, която се изразява в пет основни цели:

  1. Да отговорим на новото потребителско поведение: Потребителите търсят информация за продукти в социалните мрежи и онлайн търсачките, следят онлайн инфлуенсъри, получават мостри в зъболекарския кабинет и решават дали да направят поръчка онлайн, или да закупят продукта в аптеките. Нашата стратегия е да предоставим качествено онлайн съдържание за всеки продукт, според специфичните нужни на всеки индивидуален потребител, за да улесним максимално покупката - по всяко време, от всяко устройство.
  2. Да развием нови умения:Служителите са тези, които са в основата на успеха на компанията, затова им предоставяме възможности за развитие на нови умения. Напр., онлайн мърчандайзинг за сайтове за електронна търговия е ново умение, което трябва да се придобие в процеса на трансформация.
  3. Да инвестираме в качество на услугите и съдържанието: Качеството на онлайн съдържанието и услуги трябва да отговоря на качеството на продуктите на компанията.За да постигнем тази цел, работим заедно със сайтовете на аптеките и следим дали описанието на нашите продукти е актуално, дали снимките са качествени и т.н.
  4. Да трансформираме ограниченията в новата потребителска пътека във възможности: С развитието на онлайн продажбите се сблъскваме със следното предизвикателство – посещението на аптека при 80% от потребителите завършва с покупка, докато само 6% от посетителите на сайтовете на нашите марки кликват на бутоните „купи онлайн“. Онлайн няма възможност за физически контакт с продуктите, но пък има големи възможности за онлайн консултация, видеа, обясняващи правилната употреба на продукта, както и сравнения на мнения и оценки от други потребители на продукта. Стремим се да предоставяме все повече и различно съдържание онлайн, за да улесним избора на потребителите.
  5. Да останем свързани с потребителите си: Събирането на данни на всеки етап от потребителската пътека и при всички допирни точки с дигиталните канали на компанията е важно за нас и ни позволява да сме постоянно свързани с потребителите на нашите продукти.

Най-голямото признание за това, че сме избрали правилната стратегия, е доверението на потребителите към марките на Pierre Fabre Oral Care България, които останаха лоялни по време на и след COVID-19, а успешните продажби са признание за усилията на целия екип.

Автор: Никола Иванов, Digital Manager Pierre Fabre

Източник: https://bia-bg.com/magazine/view/27462/