Новини и събития

История на Pierre Fabre Oral Care, дългогодишен опит в грижата за устната хигиена

Фармацевтичнa експертиза посветена на грижата за устната кухина.

Повече от 40 години, Лаборатории Пиер Фабр са в грижа за хигиената на устната кухина и зъбите. От 2003 година, гамата продукти се разпространяват в повече от 65 страни като марка Pierre Fabre Oral Care.


Основна задача: да помогне на практикуващите дентални лекари, да предписват пълна гама продукти– от медикаменти до продукти за хигиена на устната кухина.


Към днешна дата групата Пиер Фабр предлага внушителна цифра продукти за здравето и красотата от известни марки. Като най-ефикасни и познати можем да споменем Navelbine- за лечение на рак, Permixon- за лечение на HBP- доброкачествена хиперплазия на простатата, Ixel-  антидепресант, Nicopatch- за отказване от тютюнупушенето и козметични продукти на марките: Avene, Ducray-A-Derma, Rene Fureterer, Galenic-Elancyl, Klorane...


От създаването си през 1963 година, групата Пиер Фабр се интересува от сектора продукти за орална хигиена и създава Лаборатории INAVA (ELGYDIUM). Малко по-късно, с навлизането във Франция на хлорхексидина, Лаборатории INAVA (ELGYDIUM) разработват водата за уста ELUDRIL, пусната на пазара през 1968 година.


През 2008 година ELUDRIL чества своя 40-годишен рожден ден. ELUDRIL е с уникална формула, която няма еквивалент на пазара от 1968 година насам. Лидер в областта на антисептичните продукти, предписвани от дентални лекари във Франция и на второ място в Европа.


През 1970 година, Лаборатории INAVA (ELGYDIM) разшириха своето портфолио, разработвайки други две ключови марки: пастата за зъби ELGIDIUM и четките за зъби ELGYDIUM. Десетина години по-късно, са създадени нови галеникови формули, предписвани от лицево-челюстни хирурзи: гелове за зъби и венци Pansoral и Elugel.


Загрижени да могат да дадат отговор на всеки проблем, с който денталният лекар се сблъсква ежедневно, в началото на 2000 година марката разширява портфолиото си с нов продукт- FLANID Ge- при болки в зъбите, дължащи се на възпаление. 8 години по-късно FLANID Ge става противовъзпалителен продукт, предписван от дентални лекари.


Появата на нови Лаборатории като Veyron, Fromement или Peridental, позволи на Лаборатории Pierre Fabre Oral Care да разширят гамата си с гингивиалната паста Arthrodont и патентованата система четка за зъби с Х-образни снопчета. Тази система лежи в основата на създаването на гамата ELGYDIUM Topix, предназначена за пациенти, подложени на ортодонтско лечение.


През същата тази 2002 година, гамата PANSORAL се разширява с пускането на пазара на Pansoral първи зъбки, гел омекотяващ оралната лигавица и облекчаващ пробива на първите зъбки при новородените.

 

Цел: да отговорят на очакванията на професионалистите

Стратегията на Pierre Fabre Oral Care e ясно решение за всяка патология или проблем в устната кухина, което да може да бъде предписано от всеки дентален лекар.


Що се касае примерно до антибиотиците, вторият клас терапевтични медикаменти,предписвани от дентални лекари, Лаборатории Pierre Fabre Oral Care добавиха към портфолиото си пълна гама антибиотични продукти: амоксициклин, амоксициклин/клавулонова киселина, комплекс ог спирамицин, метронидазол и доксициклин.


Целящи винаги да бъдат в услуга на пациента, Лаборатории Pierre Fabre Oral Care започнаха през 2005 година разработка на професионални тестващи системи. Такъв е примерно теста Perio-Analyse (количествен и качествен анализ на бактерицидната флора), улесняващ лечението на пародонталните заболявания. През 2006 година на пазара е пуснат теста CARYO-ANALYSE. Чрез изследване на слюнката, този тест позволява да се идентифицира вида и количеството на  бактериите, причиняващи кариес. Благодарение на този тест, денталните лекари лесно могат да определят риска от кариес и да осигурят ефикасна превенция съобразно персоналните нужди и особенности на пациента.

 

Сред новите продукти, пуснати съвсем скоро на пазара е четката ELGYDIUM Trio Compact с нова концепция, съчетаваща 3 вида четки с различен диаметър в един продукт.


Даваме приоритет на личния контакт и отношение


За ефективнoто представяне на своите продукти, Pierre Fabre Oral Care разчита основно на денталните лекари и фармацевтите. Продуктите от тази гама никога не са били обект на масова рекламна кампания. За сметка на това обаче, само във Франция за нас работят 120 представители, чиято работа е свързана с организиране на промоции и обучения за фармацевти и дентални лекари. По този начин осъществяваме визити в ¾ от денталните кабинети и посещаваме 12 000 от общо 22 500 фармацевти. Тази организация ни позволява да имаме регулярна техническа комуникация и да сме в истинска услуга на дентални лекари и фармацевти, споделя Gerard d’Arros Генерален Директор на Pierre Fabre Oral Care.


Този вече 40-годишен близък контакт с фармацевти и дентални лекари, улеснява представянето на всички продукти от гамата. Така оборотът ни нараства ежегодно с приблизително 8% до 10% във Франция, за да достигне 75 милиона Евро към днешна дата.

 

Марката, наложила се като лидер във Франция, се предлага и в чужбина, където се реализират 26% от оборота ни, за да достигне към този момент 100 милиона Евро. Предлага се в повече от 65 страни – лидер в средиземноморските страни, Португалия, Испания, Гърция, Ливан, Средния Изток, Тунис, Мароко; силен подем в Полша, Африка и Латинска Америка; в процес на развитие в останалата част на Европа и в САЩ.

 


Многообещаващо бъдеще

Gerard d’Arros, Генерален Директор на Лабораторията е оптимист относно бъдещето на марката. За това говорят и големите инвестиции в изследователска и научна дейност в областта на оралната хигиена.


За да подсигури дългосрочното си място на лидер на пазара, PFOC стриктно спазва всички фармацевтични наредби: лабораториите са акредитирани за осъществяване на медицинска дейност и са в процес на сертификация по ISO 9001:2000 в целия си периметър. Амбициите на PFOC са да разширят портфолиото си и да пуснат на пазара иновационни продукти.
Водени именно от този мотив, PFOC лансира продуктите ALIBI против лош дъх в устата (дражета за смучене).

 

Терапевтичините параметри, които не сме засегнали до този момент, както и изследователската дейност в областтта на равновесието на бактериалната флора в устната кухина, разкриват пред нас големи перспективи и са истинско предизвикателство, тъй като “очакванията за прогрес в тази област са феноменални”, споделя Генералния Директор на марката.